Osnove marketinga, 8. izdanje

  • 131,25€

Dodaj u listu želja

Usporedi

Bez poreza: 131,25€

Dostupnost: Dostupno

Autor: Philip Kotler , Gary Armstrong , Lloyd C. Harris , Hongwei He

Nakladnik:  MATE


Osmo izdanje knjige Osnove marketinga odražava glavne trendove koji utječu na suvremeni marketing. Prepuno je primjera koji ilustriraju kako poduzeća koriste nove digitalne tehnologije kako bi maksimizirali angažman potrošača i oblikovali interakcije zajednice potrošača s markama.

Knjiga sadrži studije slučajeva iz Hrvatske od kojih svaki detaljnije obrađuje jedan dio marketinške teorije te se time naslanja na prethodno obrađena područja. Iza svakog slučaja postavljena su pitanja za raspravu i vježbe povezane s dijelom gradiva. 

Vrhunski marketinški stručnjaci dijele zajednički cilj: staviti potrošača u središte marketinga. Današnji marketing u potpunosti se fokusira na stvaranje vrijednosti za potrošače i njihova angažmana na brzo promjenjivom, digitalnom tržištu i društvenim medijima.

Marketing započinje razumijevanjem potreba i želja potrošača, određivanjem kojim ciljnim tržištima organizacija može najbolje služiti i razvojem uvjerljivog prijedloga vrijednosti kojim organizacija može privući i povećati broj vrijednih potrošača. Zatim, više od same prodaje, današnji marketinški stručnjaci žele angažirati potrošače i izgraditi duboke odnose s potrošačima koji njihove marke čine značajnim dijelom razgovora i života.

ŠTO JE NOVO U OVOM IZDANJU:

Novo izdanje donosi svježu perspektivu i u tradicionalnim marketinškim područjima i u brzo promjenjivim i trendovskim temama poput marketinga usmjerenog na angažman potrošača, mobilnih i društvenih medija, velikih podataka i nove marketinške analitike, Interneta stvari, višekanalnog marketinga i maloprodaje, zajedničkog stvaranja i osnaživanja potrošača, slušanja potrošača i marketinga u stvarnom vremenu, izgradnje zajednice marki, stvaranja marketinškog sadržaja i nativnog oglašavanja, društvenih medija i društvene prodaje između poduzeća, monetizacije društvenih medija, slojevitog i dinamičkog određivanja cijena, privatnosti potrošača, održivosti, globalnog marketinga i još mnogo toga.

Ovo novo izdanje nastavlja graditi na okviru za angažman potrošača – stvarajući izravno i kontinuirano uključivanje potrošača u oblikovanje marki, razgovora o markama, iskustava s markama i zajednice marki. Novi prikazi i svježi primjeri u cijelom tekstu bave se najnovijim alatima, praksama i razvojem angažmana potrošača.

Nijedno područje marketinga ne mijenja se brže od online marketinga, marketinga mobilnih uređaja, društvenih medija i drugih tehnologija digitalnog marketinga. Praćenje digitalnih koncepata, tehnologija i praksi postalo je glavni prioritet i glavni izazov za današnje marketinške stručnjake.

Novo izdanje nastavlja pratiti brze promjene u marketinškim komunikacijama i stvaranju marketinškog sadržaja. Marketinški stručnjaci više ne stvaraju samo integrirane programe marketinških komunikacija; oni se udružuju s potrošačima i medijima kako bi birali marketinški sadržaj usmjeren na potrošače u plaćenim, vlastitim, stečenim i dijeljenim medijima.

Aktivna i integrativna prezentacija teksta uključuje poboljšanja učenja kao što su uvodne priče s komentarima, pregled ciljeva učenja na početku poglavlja, i komentare autora koji objašnjavaju glavne odjeljke i slike u poglavlju. Raspored na početku poglavlja pomaže da se poglavlje i njegovi ključni pojmovi bolje sagledaju i smjeste u kontekst. Novi i značajno revidirani elementi na kraju poglavlja pomažu u sažimanju važnih koncepata poglavlja i isticanju važnih tema, kao što su marketinška etika, analiza financijskog marketinga te online, mobilni i marketing na društvenim mrežama. Ovaj inovativni dizajn učenja olakšava studentima razumijevanje i učenje.

Knjiga nudi brojne nove primjere iz prakse na kraju poglavlja pomoću kojih studenti mogu primijeniti ono što su naučili na stvarne situacije u poduzećima.

Godina izdanja 2025
Broj stranica 768
Uvez Tvrdi