Upravljanje marketingom, 16. izdanje
- 124,95€
Bez poreza: 124,95€
Dostupnost: Dostupno
Autor: Philip Kotler , Kevin Lane Keller , Alexander Chernev , Maja Martinović
Upravljanje marketingom u svom 16. izdanju donosi najaktualniji pogled na marketinško upravljanje – spoj teorije, primjene i suvremenih trendova u poslovanju. Prilagođena studentima, poslovnim ljudima, menadžerima i poduzetnicima, ova knjiga pruža sveobuhvatan alat za razumijevanje i oblikovanje tržišnih strategija u dinamičnom i digitaliziranom okruženju. Obuhvaća ključne teme poput analize tržišta, segmentacije, pozicioniranja, digitalne komunikacije, brendiranja, upravljanja cijenama i prodajom, distribucije te razvoja odnosa s kupcima. Poseban naglasak stavljen je na aktualne izazove kao što su društvena odgovornost, održivi razvoj i primjena umjetne inteligencije u marketingu.
Primjeri iz hrvatske poslovne prakse Uz brojne svjetske primjere, knjiga uključuje i primjere iz hrvatske poslovne prakse, čime dodatno približava koncepte realnim situacijama iz domaćeg okruženja. Namijenjena je svima koji žele unaprijediti svoje marketinške vještine – bilo da su studenti, predavači, voditelji odjela, vlasnici tvrtki ili donositelji strateških odluka u poslovanju.
Nova marketinška stvarnost Današnje poslovno okruženje pod snažnim je utjecajem četiriju glavnih silnica: tehnologije, globalizacije, fizičkog okruženja i društvene odgovornosti.
Tehnologija Eksponencijalno povećanje računalne moći marketinške stručnjake kao nikada dosad upoznalo je s njihovim kupcima te im omogućilo da ostvaruju interakciju s tim kupcima gotovo jedan na jedan.
Globalizacija mijenja inoviranje i razvoj proizvoda te način na koji kompanije preuzimaju ideje i pouke iz jedne zemlje primjenjujući ih u drugima.
Makrookruženje Uz utjecaje iz političkog, ekonomskog, sociokulturnog, tehnološkog i legislativnog okruženja, snažan učinak na poslovne modele gotovo svih kompanija, neovisno o veličini ili djelatnosti, danas ima ekološko okruženje. Otvara se pitanje prirodnih resursa i katastrofa te klimatskih promjena, a jedna globalna pandemija kao što je COVID-19 pokazala je svoj utjecaj na zastoje i promjene u globalnoj trgovini.
Društvena odgovornost Budući da se učinci marketinga prelijevaju na društvo u cjelini, marketinški stručnjaci moraju uzeti u obzir etički, ekološki, pravni i socijalni kontekst svojih aktivnosti te voditi računa o dugoročnoj održivosti.
ŠTO JE NOVO U 16. IZDANJU:
Pojednostavili smo organizaciju sadržaja, pridodali nove materijale, izbacili ili ažurirali starije materijale, a obrisali one koji su izgubili važnost ili nužnost. Šesnaesto izdanje omogućuje onim predavačima koji su koristili ranija izdanja da se oslone o prijašnje iskustvo, istodobno nudeći jedan tekst koji je bez premca po širini, dubini i važnosti studentima koji po prvi puta imaju iskustva s Upravljanjem marketingom. Kako bismo poboljšali prezentaciju ovog materijala, pojedinačna poglavlja raspoređena su na sedam, a ne osam, glavnih dijelova, kako je opisano u nastavku. Zadržali smo mnoge od elemenata u svakom poglavlju, koji su tijekom godina uvođeni uz dobar prijem kod čitatelja, kao što su tematski uvodnici u poglavlja, primjeri koji naglašavaju kompanije ili pitanja vrijedna pažnje, kao i Marketinški uvid i Marketing u fokusu, koji pružaju temeljite konceptualne i za pojedinu tvrtku konkretne informacije. Većina vinjeta kojima se otvaraju poglavlja, primjera u tekstu, i okvira na koncu svakog poglavlja novi su dodaci koji odražavaju novu situaciju na tržištu.
Na završetku knjige, u poglavlju nazvanom Marketinška izvrsnost, čitatelji će pronaći primjere poslovne prakse iz Hrvatske i regije. Ovi slučajevi poslužit će kao most između teorije koju su upravo proučavali i stvarnosti koja ih okružuje. Kroz odgovore na pitanja koja se nalaze uz svaki slučaj, imat će priliku provjeriti svoje razumijevanje i uspostaviti vezu između konkretne poslovne situacije i teorijskih koncepta izloženih u knjizi.
| Godina izdanja | 2025 |
| Broj stranica | 688 |
| Uvez | Tvrdi |
